Platforma eZamawiający – od 2023

Od 2023 r. Gmina Zawoja wdrożyła  Platformę eZamawiający, która będzie podstawowym narzędziem, które umożliwi Państwu przeglądanie i składanie ofert w formule elektronicznej. Oznacza to, możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w sposób elektroniczny, gwarantując zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub oneplace@marketplanet.pl gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.


Do wejścia na platformę do zamówień publicznych Gminy Zawoja
z zastosowaniem przepisów ustawy Pzp kieruje poniższy link:

https://zawojaug.ezamawiajacy.pl

PLAN POSTĘPOWAŃ

Ułatwienia dostępu