Komunikat
Szanowni Mieszkańcy!
W trosce o bezpieczeństwo Państwa i Państwa rodzin, kierując się dobrem zarówno klientów jak i urzędników Wójt Gminy Zawoja wprowadził do 14 marca 2021 r. ograniczenia w funkcjonowaniu Urzędu, polegające m.in. na zaprzestaniu bezpośredniej obsługi interesantów.
Do odwołania wstrzymał całkowitą obsługę klientów Referatu Finansowo- Podatkowego w zakresie obsługi spraw podatku od nieruchomości rolnego i leśnego.
W celu załatwienia najpilniejszych spraw należy skontaktować się telefonicznie pod nr tel. (33) 8775051, 8775400.
Urząd Stanu Cywilnego prowadził będzie tylko rejestrację urodzeń, zgonów, tel. kontaktowy (33) 8775051 w. 125.
Ponadto informujemy, że przed wejściem do budynku Urzędu została udostępniona skrzynka pocztowa do odbioru korespondencji oraz niezbędne formularze do załatwienia danej sprawy.
Wszystkie inne sprawy załatwiać należy za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej (posiadając konto na www.epuap.gov.pl można korzystać z elektronicznych usług, wysyłając wnioski do urzędu, podpisując je kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym). Przypominamy, że wszelkie druki i wnioski dostępne są na stronie Urzędu Gminy Zawoja.
Przypominamy także, że wpłat z tytułu podatków, odpadów należy dokonywać na indywidualne rachunki bankowe podane na decyzjach i zawiadomieniach w sprawie określenia ich wysokości. Z tytułu innych opłat zapłaty należy dokonywać przelewem na rachunki bankowe Urzędu podane na stronie www.
Informujemy mieszkańców sołectwa Zawoja Centrum, że nakazy płatnicze zostały wysłane pocztą dla osób, które do dnia 03.03.2021 ich nie odebrały.